Linia telefonică de urgență:
00972 37770544
Pentru situații excepționale – accidente cu victime, decese, calamități naturale, alte situații de excepții.
La acest număr nu se fac programări și nu se oferă informații de ordin consular.



Programul de Atragere a Remitențelor în Economie ”PARE 1+1” prelungit până în anul 2018
Centrul de Apel Products of Moldova

Relansam Moldova Cod de etică profesională a personalului instituţiilor serviciului diplomatic E-services Registru Chamber

Adresa Ambasadei:
Str. Rembrand 38,
Tel Aviv 64045, Israel

Tel.: +972-3-5231000
Fax: +972-3-5233000

E-mail: tel-aviv@mfa.md

Ştiri din Moldova

În Japonia va fi organizată a doua ediție a campaniei de promovare a producției vitivinicole din Moldova

În Japonia va fi organizată a doua ediție a campaniei de promovare a producției vitivinicole din Moldova
5 iulie, Tokyo – Până la finele anului curent, la Tokyo va fi organizată cea de-a doua ediție a campaniei de promovare a producției vitivinicole naționale în Japonia. Declarația a fost făcută de Ministrul Afacerilor Externe și Integrării Europene, Tudor Ulianovschi, în cadrul întrevederii cu reprezentanții companiilor importatoare de vinuri moldovenești în Japonia.

În cadrul dialogului cu reprezentanții companiilor importatoare de vin au fost abordate aspectele colaborării acestor agenți economici și producătorii naționale, problemele cu care se confruntă în procesul de lucru, precum și posibilitpțile de extindere a relațiilor bilaterale pe segmentul dat, inclusiv prin creșterea volumelor de vin moldovenesc importat în Japonia, precum și inițierea unor proiecte investiționale bilaterale cu participarea mediului de afaceri din ambele state.

În context, șeful diplomației moldovenești a menționat că datele statistice indică că în anul 2016, Republica Moldova a exportat în Japonia 106 mii litri de vin, ce constituie o creștere cu 11% față de anul 2015. ”Conform datelor statistice, în 2017, volumul exporturilor vinurilor moldovenești spre piețele externe a crescut cu 5,5% și a ajuns la 14 milioane de decalitri, iar veniturile obținute de producătorii autohtoni s-au majorat cu circa 16 la sută”, a punctat Ministrul Ulianovschi.

Reprezentanții companiilor nipone au salutat decizia de organizare a celei de-a doua ediție a campaniei de promovare a producției vitivinicole naționale în Japonia, menționând că aceasta va contribui și mai mult atât la promovarea vinurilor moldovenești pe piața japoneză, cât și a imaginii Republicii Moldova în țara lor. În cadrul discuției oamenii de afaceri niponi s-au arătat interesați în extinderea relațiilor comercial-economice cu Republica Moldova și în alte sectoare, accentuând interesul și de importul altor produse moldovenești, în special din sectorul agroalimentar.